Fejlődő informatikai cégbe, kreatív munkára keresünk első szintű támogató munkatársat, teljes munkaidőben.
Feladatok:
- Hibabejelentő telefonszámon érkező hívások kezelése;
- Számítógépes és infokommunikációs rendszerekkel kapcsolatos helpdesk nyújtása;
- Beérkező hibák megoldása, nyomon követése és továbbítása a következő támogatási szintre;
- Probléma-megoldási folyamat rögzítése, dokumentálása;
- Kliens számítógépek karbantartása, szoftveres és hardveres hibáinak elhárítása;
- Informatikai és telefonos hálózatok kezelése, alapvető hibák elhárítása;
- Mobiltelefonok karbantartása, szoftveres és hardveres hibáinak elhárítása.
Elvárások:
- Legalább középfokú végzettség;
- Jó kommunikációs képességek;
- Csapatban való jó együttműködés;
- Ügyfél-orientált szemlélet;
- Alapszintű angol nyelvtudás;
- Minimum 1 év releváns szakmai tapasztalat;
- Erős IT affinitás, képesség új technológiák elsajátítására;
- Proaktív, jó problémamegoldó készség;
- Logikus gondolkodásmód.
Előnyt jelent:
- B típusú jogosítvány;
- Active Directory ismerete;
- ITIL módszertan ismeret, Ticketing rendszer ismeret.
Amit kínálunk:
- Kávé;
- Csoki;
- Laptop;
- Modern irodai környezet;
- Fiatalos, nyitott, jó hangulatú csapat.
Munkavégzés helye: Budapest
Jelentkezési határidő: 2021. 03. 05.
Jelentkezés módja: Fényképpel ellátott szakmai önéletrajzát küldje el a Dominus@dominicani.hu címre vagy alábbi űrlapon.